Bosch WAQ28390NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAQ28390NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

rygroen 15-07-2013
Geschreven voor: Bosch WAQ28390NL

In december 2010 deze wasmachine gekocht.

Al snel bleek dat het wassen van kussens (waar je op slaapt) niet goed mogelijk is. De trommel raakt in onbelans en vervolgens schudt de machine de hele kamer door, vergezeld van enorme harde klappen. Soms vliegt zelfs het zeepbakje open van de dreunen die de trommel tegen de deur maakt.

Sinds wij deze machine hebben, halen wij regelmatig gescheurde kleding uit de trommel. Het is net of de kleding ergens heeft klem gezeten en de trommel heeft doorgedraaid. T-shirts en pyjamabroeken zijn als gesneuveld.

Dit weekend is er een 10 cm lang stuk van het rubber afgescheurd dat tussen de deur en de trommel zit. Geen idee hoe dat nu weer mogelijk is. Helaas net buiten de garantie van 2 jaar, dus dat zal wel weer pech zijn en een dure reparatie tot gevolg hebben.

Het gebruiksgemak is goed; een draai aan de knop en start. Ook de mogelijkheid om tijdens de was nog extra wasgoed toe te voegen werkt goed.

Jewijn 28-04-2013
Geschreven voor: Bosch WAQ28390NL

Wasmachine zeer stil met veel mogelijkheden op het gebied van duurzaamheid zoals starttijd uitstel en een knop met eco perfect en ook speedperfect wat een zeer snel programma is voor kleine wasjes

naam 1604 13-02-2011

Geweldige wasautomaat,
was komt er mooi wit uit!!
En geruisloos.
energie zuinig
zeer tevreden

Officiële reactie van Bosch 02-05-2012

Beste Vladinka,

Het door u opgegeven model Bosch wasautomaat WAQ28390NL is voorzien van een electronische aquastop.

Een electronische aquastop zal bij het waarnemen van lekkage aan de wasautomaat of slang direct de toevoer van het water aflsuiten.

Sebastiaan Germans
Product adviseur Bosch

vladinka 27-04-2012

wij zijn op zoek naar een goede wasmachine,is deze wasmaschine met een betrouwbare aquastop wandt dit is voor ons een vereiste.